Veelgestelde vragen
Inklapbare content
Contact opnemen
Heb je vragen over onze service, producten of iets anders? Je kunt vrijblijvend contact met ons opnemen. Contact opnemen kan via de telefoon, e-mail of vul ons contact formulier in.
Levertijd
Nadat je een bestelling hebben geplaatst gaan we er voor zorgen dat je bestelling zo snel mogelijk wordt bezorgd. We streven ernaar om jouw bestelling binnen 1 werkdag te versturen.
In het algemeen dien je rekening te houden met 1-2 werkdagen verzendtijd. Het is via GLS helaas niet mogelijk om in de weekenden te bezorgen.
Voor meer informatie over verzendinformatie, klik hier.
Verzendkosten
De verzendkosten bedragen standaard € 4,95.
Bij bestellingen boven de € 35,00 is de verzending gratis.
Onze kerstpakketten zijn uitgesloten van deze regel.
Niet thuis op moment van bezorging
Was je niet thuis op het bezorgmoment? In dat geval laat GLS altijd een briefje achter met informatie in de brievenbus.
Het makkelijkste is om de ontvangen track-and-trace van je bestelling erbij te pakken. Hier staat alle up-to-date informatie van je bestelling.
Levermethode en verpakking
We versturen onze pakketten met GLS. We houden 1 tot 2 werkdagen levertijd aan. Je krijgt altijd een duidelijke track-and-trace opgestuurd, zodra we de bestelling hebben verwerkt.
We zorgen er altijd voor dat onze producten op een adequate manier worden verpakt zodat ze in een goede staat aan komen op het afleveradres.
Verzending naar een ander adres
Wil je een cadeau bij iemand laten bezorgen? Plaats dan de bestelling zoals je dit normaal ook zou doen, maar pas het afleveradres aan naar het adres van de ontvanger van jouw cadeau.
Wil je versturen naar meerdere adressen? Ook dat is mogelijk! Neem daarvoor contact met ons op via de chat of de mail.
Verzending naar het buitenland
Wil je je pakket verzenden naar het buitenland? Ook dit kunnen we voor je regelen. Houd er wel rekening mee dat bij verzending naar andere landen dan Nederland en België er hogere verzendkosten gelden.
Problemen met levering of het product?
Ervaar je problemen met het product of de levering van je bestelling? We zijn elke werkdag te bereiken voor vragen omtrent een levering of je bestelde product. We staan op werkdagen van 8:30 tot 17:00 voor je klaar.
We zijn te bereiken via de telefoon, e-mail en via het contactformulier.
Neem hier contact met ons op.
Retourbeleid
Producten zonder personalisering kun je tot 14 dagen na ontvangst van je bestelling retourneren. De verzendkosten van het retour pakket zijn voor je eigen rekening. Mocht het een retour zijn door onze fout, dan nemen wij de retourkosten op onze rekening.
Nadat we je retour hebben ontvangen en geaccepteerd wordt het aankoopbedrag binnen enkele werkdagen teruggestort op je bankrekening.
Voor meer informatie over ons retour- en terugbetalingsbeleid, klik hier. Hier lees je ook welke producten wel of niet te retourneren zijn en welke regels hierin zijn.
Let op:
- Producten die gepersonaliseerd zijn kunnen alleen worden geretourneerd wanneer er een aantoonbare productiefout is te zien op het geleverde product.
Retouradres:
Nieuwland Parc 151
3351LJ Papendrecht
CO2-neutrale verzending
Duurzaamheid staat bij ons hoog in het vaandel. Zo verzenden wij, dankzij ons partnerschap met GLS, alle pakketten geheel CO2-neutraal.
Personaliseren van producten
Bij veel producten is het mogelijk een persoonlijke boodschap toe te voegen. Dit kan in de vorm van een bedrukking, sticker, tag of een eigen kaart.
Op de pagina van een product staat altijd beschreven hoe een product te personaliseren is. Hiernaast staat er ook een handige design tool op de productpagina wanneer het product is te personaliseren. Deze tool maakt het mogelijk om direct bij het bestellen een ontwerp en/of boodschap achter te laten.
Betalingsmogelijkheden
Onze producten kun je op verschillende manieren afrekenen. We bieden de volgende betalingsmogelijkheden aan:
- IDeal
- Maestro
- Mastercard
- Visa
- Bancontact
Achteraf betalen
Op Onlinegeschenken is het niet mogelijk om achteraf te betalen. Wanneer je een product bestelt, maak je ook gelijk de betaling volledig.
Kortingscodes en cadeaubonnen
Ben je de gelukkige eigenaar van een kortingscode en/of cadeaubon? Deze kortingscode of cadeaubon vul je in bij het afrekenen van je bestelling.
Factuur
Wanneer je bestelling is afgeleverd ontvang je automatisch de factuur van bestelling in de mailbox waarmee je bestelling is geplaatst. Deze hoef je dus niet bij ons op te vragen.